preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
OŠ HORVATI 2024.-2027.

ERASMUS+ PROJEKT MICRO:BIT I ESCAPE ROOM

 

UČIONICA BUDUĆNOSTI

Učionica budućnosti opremljena je najnovijom informacijskom tehnologijom koja omogućava interaktivno učenje i razmjenu znanja za učenike škole.

MICROSOFT SCHOOL

Priloženi dokumenti:
GPP 2022-2023 HORVATI.docx

Dokumenti za prikaz
eTwinning School

ETWINNING

ERASMUS+ K2 2020.

ERASMUS+ KA 229

AMORES PROJEKT

GLOBE PROGRAM

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 748104
Ovaj mjesec: 1980
Ovaj tjedan: 119
Danas: 16
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ERASMUS+ K1 projekti u Osnovnoj školi Horvati: "Environmental Education and outdoor education in non-formal settings"
Autor: Administrator , 4. 6. 2019.

Profesorica biologije Dijana gnječ, sudjelovala je na strukturiranom tečaju na Cipru pod nazivom "Environmental Education and outdoor education in non-formal settings".


Obrazovanje za okoliš ima brojne prednosti za učitelje:

 

 1. Mašta i entuzijazam pojačavaju se otvorenim, praktičnim, interaktivnim učenjem koje potiče maštu i otključava kreativnost.

 

 2. Iskustveno učenje na otvorenom, primjena učenja u stvarnom svijetu kroz uvid u povezanost socijalnih, ekoloških, ekonomskih, kulturnih i političkih pitanja.

 

 3. Vještine kritičkog i kreativnog razmišljanja poboljšavaju se poticanjem sudionika na istraživanje i istraživanje kako se i zašto događaju i donose vlastite odluke o složenim pitanjima zaštite okoliša. Na taj se način formira nova generacija informiranih potrošača, radnika, kao i donositelja politika ili odluka.

 

 4. Tolerancija i razumijevanje podržani su istraživanjem različitih strana pitanja koja se odnose na kulturu, raznolikost i vjerovanja, kako bismo razumjeli potpunu sliku.

 

 5. Interdisciplinarni karakter obrazovanja za okoliš omogućava polaznicima da integriraju nauku, matematiku, jezičnu umjetnost, povijest i drugo u jednu bogatu lekciju ili aktivnost, te još uvijek zadovoljavaju akademske ciljeve u svim predmetnim područjima.

 

 6. Izlažući sudionike prirodi i omogućavajući im da uče i igraju se vani, odgoj i obrazovanje za okoliš potiče osjetljivost, uvažavanje i poštovanje okoliša. Bori se protiv „poremećaja u deficitu prirode”.

 

 7. Zdrav životni stil potiče se aktivnim učenjem u prirodnom okruženju i pomaže sudionicima da riješe neke zdravstvene probleme koje danas susrećemo kod djece, kao što su pretilost, poremećaji manjka pažnje i depresija. Dobra prehrana često se naglašava edukacijom o okolišu, a stres se smanjuje zbog dužeg vremena provedenog u prirodi.

 

 8. Zajednice su ojačane jer ekološka edukacija potiče osjećaj mjesta i povezanosti kroz sudjelovanje u zajednici (stručnjaci zajednice, donatori, volonteri i lokalni objekti) kako bi se zajednica zbližila u razumijevanju i rješavanju problema zaštite okoliša koji utječu na njihovo naselje.

 

 9. Poduzimaju se odgovorne akcije za poboljšanje okoliša jer okolišni odgoj pomaže sudionicima da razumiju kako njihove odluke i postupci utječu na okoliš, izgrađuje znanje i vještine potrebne za rješavanje složenih okolišnih problema, kao i načine na koje možemo poduzeti mjere kako bi naše okruženje bilo zdravo i održivo za budućnost.

 

 10. Sudionici se osnažuju aktivnim učenjem, građanstvom i liderstvom. To im omogućuje da podijele svoj glas i naprave razliku u svojoj školi i zajednici. EE pomaže sudionicima u izgradnji vlastitih ekoloških znanja i vještina podučavanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju