Učionica budućnosti opremljena je najnovijom informacijskom tehnologijom koja omogućava interaktivno učenje i razmjenu znanja za učenike škole.
Učitelji OŠ Horvati vrlo su uspješno završili Erasmus + K1 projekt pod nazivom MORE is the best choice. Stručna usavršavanja diljem Europe provedena su u roku, a svi djelatnici koji su sudjelovali u projektu izuzetno su zadovoljni postignutim. Najtoplije zahvaljujemo Agenciji za mobilnosti i programe EU na uspješnoj suradnji. Pozdravljamo sve partnere iz zemalja u kojima smo pohađali tečajeve kako bismo pojačali svoje, a time i učeničke, vještine.
Dubravka Rušnov, Ivan Kardum, Ivan Sarjanovic, Linda Šimunović-Nakić,Gabriela Kukanja, Darija Matijević Odorčić, Manuela Podobnik, Zrinka Božić,Nikolina Jakobenov te ravnateljica Biserka Matić-Roško.
Koordinatorica projekta: Suzana Delić
Više o projektu na eTwinning projektu istog naziva. Poveznica
Posebnost naše škole jest inkluzija učenika s teškoćama u redovni sustav školovanja.Škola je, dakle, usmjerena na podršku učiteljima i roditeljima s ciljem povećanja broja djece s teškoćama u razvoju koja uspješno završavaju osnovno obrazovanje u svojim lokalnim zajednicama, te poboljšanje kvalitete njihovog obrazovanja. Kako bi kvaliteta obrazovanja rasla potrebno je i stalno stručno usavršavanje učitelja te stoga smatramo da je za nas ovaj projekt stručnog usavršavanja u inozemstvu bio od izuzetne važnosti. Kako bismo POVEĆALI USPJEŠNOST UČENIKA SA SLABIM OSNOVNIM VJEŠTINAMA osmislili smo razvojni plan Škole koji uključuje educirane učitelje koji su dovoljno motivirani i educirani te s razvijenim upravljačkim vještinama u stanju vojim kompetencijama motivirati učenike s teškoćama, i ne samo njih, da pojačaju svoje ključne kompetencije. Zadovoljni smo što su sudionici projekta bili sposobni vrlo kvalitetno provesti razvojni plan Škole. Kako smo i predvidjeli upoznali su se novim metodama poučavanja, ojačali su svoje digitalne kompetencije te svojim sudjelovanjem dali/pojačali europsku dimenziju ustanove. Učitelji su u punoj mjeri bili biti aktivni faktor i inicijator ovog odabranog cjeloživotnog učenja. Tehnologija kao takva učiteljima je bila od velike pomoći kako bi nastavni proces za sve učenike, a posebno za učenike s teškoćama, postao interesantniji te kako bi samo učenici kroz taj proces postali motiviraniji za sudjelovanje u redovnim i dodatnim aktivnostima. Nakon ostvarenog projekta uvidjeli smo se da je to
zaista tako. Ostvarenim projektom sudionici su razvili vještine 21. og stoljeća, unaprijedili kvalitetu poučavanja i procesa učenja u Školi. Jedanaest djelatnika Škole pohađalo je tečajeve u zemljama Europske Unije. Pri projektnoj prijavi te Europskom razvojnom planu vodili smo se potrebama Škole kako bi što učenicima s teškoćama, ali i ostalim učenicima uključenim u redovno školovanje, omogućili kvalitetno obrazovanje na svim razinama obrazovanja te možemo reći da smo ostvarenim projektom to i uspjeli.