Učionica budućnosti opremljena je najnovijom informacijskom tehnologijom koja omogućava interaktivno učenje i razmjenu znanja za učenike škole.
Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).
Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.
CARNetov projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).
1.12.2013. do 1.12.2015.
Posljednji rezultati PISA istraživanja o vještini čitanja pokazali su da u prosjeku jedan od pet petnaestogodišnjaka u europskim zemljama ima vrlo nisko razvijenu vještinu čitanja. Druga europska istraživanja su pokazala da više od jedne petine djece i mladih rijetko ili nikada ne čitaju u svoje slobodno vrijeme, dok bi gotovo petini bilo neugodno da ih njihovi vršnjaci vide kako čitaju. Mnogi učenici ne poznaju nacionalnu i europsku književnost, a nastojanja učitelja i nastavnika da pobude interes učenika za čitanjem nailaze na velike poteškoće.
Učitelji i nastavnici smatraju da bi korištenje IKT-a u nastavi književnosti moglo pomoći u povećanju interesa učenika. Međutim, da bi se IKT uspješno primijenile u nastavi književnosti potrebna je ne samo ekspertiza nastavnog osoblja u korištenju IKT-a, već i inovativne metodologije koje će iskoristiti potencijale IKT-a za učenje čitanja i književnosti.
S obzirom na porazne podatke o niskim vještinama i navikama čitanja kod učenika, jedan od najvažnijih ciljeva projekta AMORES je unaprijediti učenje književnosti širom Europe omogućujući učenicima aktivniji angažman kroz korištenje inovativne metodologije zasnovane na kreativnom i suradničkom korištenju tehnologije. Nova metodologija će osnažiti učenike da izraze svoje mišljenje i utječu na svoje iskustvo učenja kroz kreiranje e-artefakata inspiriranih nacionalnom književnošću i njihovim dijeljenjem s učenicima iz drugih europskih zemalja. Kreiranjem e-artefakata, dijeljenjem i komunikacijom s učenicima iz drugih europskih zemalja, učenici i nastavnici će povećati svoje digitalne kompetencije
Projekt će direktno uključiti dvjesto učenika i deset nastavnika u pet osnovnih i srednjih škola u pet europskih zemalja: Velikoj Britaniji, Švedskoj, Danskoj, Poljskoj i Hrvatskoj. Međutim, rezultati projekta će biti promovirani i šire u svim partnerskim zemljama kao i u drugim zemljama Europe. Najvažniji rezultati projekta uključuju metodologiju i upute za nastavnike za korištenje tehnologije s ciljem unapređenja čitanja i nastave književnosti, web kolekciju e-artefakata učenika i međunarodno natjecanje e-artefakata učenika.
Partneri na projektu AMORES su:
Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.
Učiteljica savjetnica Suzana Delić te profesor hrvatskog jezika Ivan Kardum, sudjelovali su u ožujku 2014. na radionici za učitelje u Stoke on Trentu, UK. Na drugu radionicu spremaju se upravo u ožujku ove godine gdje će raditi zajedno s kolegama iz ostalih škola u projektu. Učitelji u projektu završili su i Moodle tečaj za učitelje. Trenutno se provodi pilot faza implementacije, a svi učitelji i učenici svakodnevno surađuju i kroz Edomodo.
Bilateralni susret održat će se između OŠ Horvati i škole iz Švedske. 10 hrvatskih učenika uskoro će posjetiti svoje švedske prijatelje, a Šveđani će također doći i u Hrvatsku.
U OŠ Horvati održavaju se radionice za učenike i roditelje na kojima učenici i roditelji zajedno izrađuju digitalne materijale.